Kun perheessä kohdataan haasteita

Diakoniatyöntekijä voi olla tukemassa ja auttamassa perhettä tai perheenjäsentä elämän erilaisissa kriisitilanteissa vastaanotolla tai kotikäynnillä. Apu on maksutonta ja luottamuksellista.

Palvelut on tarkoitettu kaikille nokialaisille. Asiakkaan luvalla yhteistyötä voidaan tehdä esimerkiksi kaupungin perhe-, sosiaali- tai terveyspalvelujen kanssa.

Eroryhmä parisuhteen päätyttyä

Eroryhmä voi olla avuksi, kun kaipaat luottamuksellista vuoropuhelua eroon liittyvien tapahtumien ja tunteiden käsittelyyn sekä tukea uudenlaiseen arkeen.

Eroryhmä on Nokian, Ylöjärven ja Pirkkalan seurakuntien ohjattu vertaisryhmä. Ryhmän koko on 6–8 osallistujaa. Eroryhmä kootaan henkilökohtaisten haastattelujen perusteella ilmoittautumisjärjestyksessä ensisijaisesti Nokian, Ylöjärven ja Pirkkalan seurakuntien alueelta.

Seuraava eroryhmä on Pirkkalassa 15.10.–19.11.2024. Kokoonnumme tiistaisin klo 17.30–20. Eroryhmään ilmoittautuminen aukeaa Pirkkalan seurakunnan sivuilla 5.8. klo 9 ja päättyy 27.9. klo 16. Ilmoittautuneille soitamme kahden viikon aikana ilmoittautumisen päätyttyä. Ilmoittautumislomake löytyy täältä.

Lisätietoja:

Tietoa LapsiArkki -toiminnasta.