Kotiseurakunta onnittelee päivänsankareita

Seurakunta on mukana jäsentensä elämässä ja muistaa heitä merkkipäivinä.

4-vuotissynttärit

4-vuotissynttärit järjestetään neljä kertaa vuodessa. Kutsut lähetetään postitse syntymäkuukauden perusteella. Mukaan voivat tulla sankarin tärkeät ihmiset. Juhlissa on ohjelmaa ja herkkuja. Synttärilahjaksi 4-vuotiaat saavat Lapsen Raamatun.

Kymppisynttärit

Seurakunta kutsuu 10-vuotiaat perheineen juhlimaan täyskymppejä. Juhlaan kutsutaan henkilökohtaisella kutsukirjeellä. Tilaisuudessa on ohjelmaa, pieni muistaminen ja herkkupöytä.

Ikäihmisten syntymäpäivät

Seurakunta kutsuu henkilökohtaisella kutsulla yhteisille syntymäpäiväjuhlille 70, 75, 80, 85, 90 vuotta täyttävät ja yli 90-vuotiaat joka vuosi. Juhlaan voi halutessaan ottaa mukaan yhden sukulaisen tai ystävän.

Mikäli yhteiseen syntymäpäiväjuhlaan ei pääse, mutta haluaa papin omaan juhlaan tai vierailulle, tulee asiasta ilmoittaa ajoissa seurakuntatoimistoon. Pappi voi ennalta sovittaessa pitää hartauden ja toimittaa ehtoollisen.

Juhliva poika ja mummo.