Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto muuttavat valmistuneisiin väistötiloihin

Nokian seurakuntakeskus suljettiin syksyllä sisäilmaongelmien vuoksi. Kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto ovat toimineet Kulmakiven tiloissa ja siirtyvät viikolla 12 väistötiloihin pääkirkon välittömään läheisyyteen. Seurakunnan toimistotaloon muuttaa myös kirkkoherra, talousjohtaja, henkilöstöpäällikkö, ylivahtimestari, hallintosihteeri, projektityöntekijä, tiedottaja ja varhaiskasvatuksen vs. työalajohtaja ja vs. ohjaaja. Talossa on suntio-vahtimestareiden ja kiinteistönhoitajien työtila ja lastenohjaajien työhuone sekä työskentely- ja kokoontumistiloja myös muulle henkilökunnalle.

Muuton vuoksi kirkkoherranvirasto ja taloustoimisto ovat suljettuina tiistaina 20.3. ja keskiviikkona 21.3. Torstaista 22.3. alkaen palvellaan normaalisti. Kirkkoherranviraston uudet aukioloajat 3.4. alkaen: ma klo 9–17, ti klo 9–15, ke–pe klo 9–13.

Fri Mar 16 09:52:00 EET 2018