Uusi kirkkovaltuusto

Nokian seurakuntaan on valittu uusi valtuusto

Seurakuntavaaleissa 18.11.2018 valittiin Nokian seurakuntaan uusi valtuusto vaalikaudelle 2019–2022. Äänestysprosentti oli 12,2, josta ennakkoäänestys 8,2 prosenttia. 16–17-vuotiaista äänesti 6,2 prosenttia. Uudessa valtuustossa on 16 naista ja 17 miestä ja sen keski-ikä on 54 vuotta. Vaalien äänikuningatar oli Tuija Kiiskinen, joka aloittaa uutena valtuutettuna. Muita uusia valtuutettuja on 19 henkilöä.

Uusi valtuusto: Tuija Kiiskinen, Riku Rinne, Auli Aaltonen, Erkki Asmala, Jussi Järvinen, Jorma Nieminen, Outi Nokso-Koivisto, Nea Lehmussaari, Janne Korpihalla, Ulla Ruusukallio, Pirkko Pihlajamaa, Anu Mattila, Mauri Tuominen, Olli Välimäki, Kaija Hautakoski, Sirpa Lehtinen, Sanna Ojala, Aki Morikka, Marjukka Simola, Maarit Kivimäki, Akseli Reunamäki, Jyrki Kortesmäki, Ari Hanttu, Sisko Nevala, Erja Alanen, Piia Lehtonen, Seppo Saarinen, Virpi Pohjanen, Aki Nuora, Urpo Sainio, Jonne Nurmi, Pentti Kylmäkoski ja Riku Wendelin.

Varavaltuutetut: Minttu Salonen, Andrew Fisher, Markku Olander, Jarkko Pohjanen, Mikko Kalliomäki, Petri Metso, Marjatta Rautalin, Kirsti Sala-Kallio, Eliisa Ala-Kuusisto, Marko Kainulainen, Tommi Kaurala, Ulla Huhta, Timo Syrjä, Marko Nieminen, Anna-Liisa Malmi, Aku Jortikka, Sari Hupanen, Johanna Perkiö, Erja Honkaniemi ja Klaus Thomasson.

Lue Nokian Uutisten uutinen seurakuntavaalien tuloksista:

Sun Nov 18 22:56:00 EET 2018