Ajankohtaista aikuisille

Evästä elämään

Levollinen yhdessäolon hetki arjen keskellä. Tule kuuntelemaan mielenkiintoista vierailijaa, kohtaamaan ihmisiä ja jutustelemaan. Tilaisuuden jälkeen kahvit.

• 24.1. Andrew Fisher: On meillä aarre verraton
  • 7.2. Eija Vasenius: Minun juureni
  • 21.2. Mikko Rosenlund: Talouden eväät ex. pankkijohtajan silmin
  • 6.3. Anu Tassberg: Aatoksia elämästä
  • 20.3. Antti Sipola: Elämän mausteet
  • 3.4. Vierailija selviää myöhemmin
  • 17.4. Anu Mattila: Valoksi maailmaan
  • 8.5. Hannele Koivisto: Diakoniatyö tänään

Citynomadi

Nokian seurakunta on ottanut käyttöön Citynomadi-palvelun, jossa on julkaistu ensimmäinen reittimme. Ilmaisen Citynomadi-sovelluksen avulla on mahdollista kulkea tutuissa nokialaisissa maisemissa pieni pyhiinvaellus. Reitin pysähdysten avulla voi hiljentyä hetkeksi tutkailemaan omaa elämää ja kuulostella pyhän puhuttelua siinä.

Reitti ”Arkinen pyhiinvaellus nokialaisessa maisemassa” alkaa ja päättyy Nokian kirkolle, sen pituus on n. 3 km. Voit lähteä vaellukselle myös lasten kanssa ja valita lyhyemmän reittivaihtoehdon. Lataa puhelimeesi sovelluskaupasta ilmainen Citynomadi-sovellus tästä linkistä.

Hiljaisuuden retriitti

Hiljaisuuden retriitti "ilon virrat" Urhatussa 26.-28.4. Mahdollisuus lepoon, hiljaisuuteen ja rukoukseen. Täysihoito omin liinavaattein 90€. Retriitti alkaa perjantain klo 18 ja päättyy sunnuntaina klo 15. Ilmoittautumiset 12.4. mennessä Merja Heinilälle merja.heinila@evl.fi p.050 430 7172 tai Sanna vuorelalle, sanna.vuorela@evl.fi 040 653 1146.