Minun lempivirteni -tilaisuudet 2024

• Minun lempivirteni sunnuntaina 25.2. klo 16 Nokian kirkossa. Vieraana Lari Junkkari.
  • Minun lempivirteni sunnuntaina 24.3. klo 16 Nokian kirkossa. Vieraana Kirsi Rostamo ja Oskar Vilkevuori.
  • Minun lempivirteni sunnuntaina 28.4. klo 16 Nokian kirkossa. Vieraana Mikko Alatalo.

Leppoisissa ja vuorovaikutteisissa pyhäiltapäivän kohtaamisissa on aina yksi tai useampia vieraita, jotka ovat valinneet virret yhdessä laulettaviksi. Haastattelupalasissa kuullaan vieraiden omia virsimuistoja ja -tunnelmia sekä avataan hieman virsien taustoja. Loppuhartaus saattelee veisaajat kohti arkiviikkoa. Minun lempivirteni -tilaisuuksien haastatteluista vastaa toimittaja Ulla Aurio. Musiikista vastaavat kanttorit. Ensimmäinen Minun lempivirteni -tilaisuus järjestettiin syksyllä 2014.