Ansiomerkkejä jaettiin kirkkovaltuuston kokouksessa 16.11.2022

palkitut.png

Auli Aaltonen, Tarja Rautalin, Pirkko Pihlajamaa, Tuija Laaksonen, Tapio Salomäki, Tiina Pulkkinen, Reija Saarinen ja Sanna Vuorela saivat Kirkkopalvelut ry:n myöntämät ansiomerkit.

Kirkkovaltuuston kokouksen 16.11.2022 aluksi jaettiin Kirkkopalvelut ry:n myöntämät ansiomerkit seurakunnan luottamushenkilöille ja työntekijöille.

Kultaisen ansiomerkin 30 vuoden palveluksesta sai luottamushenkilö Auli Aaltonen (kuvassa ylhäällä vasemmalla). Hopeisen ansiomerkin 20 vuoden palveluksesta saivat luottamushenkilö Pirkko Pihlajamaa (ylhäällä oikealla) ja hautaustoimen päällikkö Tuija Laaksonen, ylivahtimestari Tarja Rautalin ja nuorisotyönohjaaja Tapio Salomäki (tummapohjaiset kuvat). Pronssisen ansiomerkin 10 vuoden palveluksesta saivat lastenohjaaja Tiina Pulkkinen, toimistosihteeri Reija Saarinen ja pastori Sanna Vuorela (alareunan kuvat).

”Pitkä ura niin luottamushenkilönä kuin työntekijänä kertoo sitoutumisesta, mutta myös molemminpuolisesta luottamuksesta. Kiitos vuosien työstä on myös kiitos luottamuksesta, sitoutumisesta työhön ja kutsumukseen. Kiitos teille kaikille sitoutumisesta Nokian seurakuntaan ja kirkon työhön”, sanoo vt. kirkkoherra Mikko Sulander.

Thu Nov 17 12:41:26 EET 2022