Nokian seurakunnan kirkkoherran viran hakuprosessi etenee – vaalipaneeli 5.2.2023

ehdokkaat.png

Nokian seurakunnan kirkkoherran virkaa hakeneista valintatyöryhmä on kutsunut soveltuvuusarviointeihin ja vaalipaneeliin Ville Järvisen ja Sanna Vuorelan.

Soveltuvuusarvioinnit suorittaa Eezy Personnel. Vaalipaneeli järjestetään Nokian kirkossa su 5.2.2023 klo 10 alkavan sukupolvien messun, Yhteisvastuukeräyksen startin ja yhteisen ruokailun jälkeen noin klo 12 alkaen. Paneeli kestää noin tunnin.

Yhteisen ruokailun aikana seurakuntalaisilla on mahdollisuus jutella hakijoiden kanssa. Vaalipaneeliin yleisö osallistuu kuulijoina eikä yleisökysymyksiä oteta. Vaalipaneelin juontavat toimittaja Ulla Aurio ja nuori vaikuttaja Markus Koski.

Wed Jan 25 14:29:00 EET 2023