Kiinteistöstrategia on valmis – seurakunta kiittää kyselyyn osallistuneita

Nokian seurakunnan kiinteistöstrategia on valmistunut ja kirkkovaltuusto hyväksyi sen kokoukseen 14.4.2021.

Kun kiinteistöstrategiaa alettiin laatia, järjestettiin seurakuntalaisille avoin kysely. Seurakunnan tiloja koskeviin kysymyksiin oli mahdollista vastata sekä verkossa että paperilomakkeella. Saadut vastaukset on otettu huomioon nyt valmistuneessa strategiassa.

Kyselyyn vastanneet kaipasivat tiloja juhlien, ristiäisten ja muistotilaisuuksien järjestämiseen. Erityisesti kaupungin keskustaan toivottiin seurakunnan monitoimitilaa. Seurakunnan tiloja kaivattiin myös Etelä-Nokialle ja Harjuniittyyn.

Seurakunta kiittää mielenkiinnosta ja vastauksista kyselyyn osallistuneita.

Strategiasta käytäntöön

Kiinteistöstrategia ei jää paperiksi vaan muuttuu käytännöksi välittömästi.

Kirkkoneuvosto on nimennyt Tulevaisuuden seurakuntatilat -hanketta käynnistämään ja johtamaan ohjausryhmän, joka aloittaa työskentelynsä välittömästi. Ohjausryhmään kuuluvat kirkkoherra Lauri Salminen, isännöitsijä Ari Nikkarikoski sekä luottamushenkilöistä Mikko Kalliomäki, Tuija Kiiskinen, Aki Morikka ja Olli Välimäki.

Kiinteistöstrategiaan voi tutustua seurakunnan verkkosivustolla osoitteessa:

2021-04-16 13:56:05.0