Pisarat kutsuvat VALOON ja Majataloiltaan

Pisara-yhtye.

Kuva: Susanna Vieras

Nokian Sarkolassa asuu musiikillisesti monilahjainen Mattilan perhe. Äiti Anu ja isä Jari ovat molemmat kanttoreita, eivätkä perheen lapsetkaan ole jääneet laulu- ja soittolahjoissa paitsioon. Anu ja Jari toimivat molemmat Sastamalan seurakunnan kanttoreina.

Paljolti juuri Mattiloiden myötävaikutuksella on syntynyt vuonna 2016 perustettu, laajalti kiitetty gospelhenkinen lauluyhtye Pisara. Pisara kutsuu kuulijoitaan VALOON muun muassa samannimisen levynsä kautta.

Ja VALOON Pisarat kutsuvat ensi sunnuntaina 16.4. klo 18 nokialaisiakin. Lauluyhtye on silloin vieraana Nokian kirkossa järjestettävässä Majataloillassa.

Majataloillassa on luvassa paljon tuttuja säveliä tutuilta tekijöiltä, muun muassa Pekka Simojokea ja Lasse Heikkilää, siis sekä tarttuvaa että koskettavaa. Mukana on myös Nokian oma Golpelkuoro Sarastus johtajanaan kanttori Minna Viinikainen. Illan juontaa Ulla Aurio. Rennossa ja tunnelmallisessa Majatalossa on tarjolla sanan ja sävelten lisäksi rukousta ja iltapalaa.

Lauluyhtye Pisaraan kuuluvat Anu ja Jari Mattila, Satu Krapi, Susanna Rantanen, Arto Rantanen ja Piia Vuori. Mattiloiden lisäksi myös Piia Vuori on nokialainen.

Minna Viinikainen
Minna Viinikainen