Kun perheessä kohdataan haasteita

Diakoniatyöntekijä voi olla tukemassa ja auttamassa perhettä tai perheenjäsentä elämän erilaisissa kriisitilanteissa vastaanotolla tai kotikäynnillä. Apu on maksutonta ja luottamuksellista.

Palvelut on tarkoitettu kaikille nokialaisille. Asiakkaan luvalla yhteistyötä voidaan tehdä esimerkiksi kaupungin perhe-, sosiaali- tai terveyspalvelujen kanssa.

Eroryhmä parisuhteen päätyttyä

Eroryhmä voi olla avuksi, kun kaipaat luottamuksellista vuoropuhelua eroon liittyvien tapahtumien ja tunteiden käsittelyyn sekä tukea uudenlaiseen arkeen.

Eroryhmä on Nokian, Ylöjärven ja Pirkkalan seurakuntien ohjattu vertaisryhmä. Ryhmän koko on 6–10 osallistujaa.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittautumiset - Pirkkalan seurakunta

Selaa listausta, ilmoittautuminen löytyy nimellä: Eroryhmä parisuhteen päätyttyä syksy 2023

Lisätietoja:

Kokoontumiset:

• Pappilan Perhetalossa Ylöjärvellä, os. Loilantie 3–5, tiistaisin klo 17.30–20.
  • Kokoontumispäivät 24.10., 31.10., 7.11., 14.11., 21.11. ja 28.11. sekä yksi kerta tammikuun 2024 aikana.

Eroryhmän esite (ei saavutettava).

Tietoa LapsiArkki -toiminnasta.

Tyttö ja enkelipatsas.