Bussilla kirkkoon

Kollaasi Siuron, Tottijärven, Suoniemen ja Pinsiön kirkkoista.

Kesällä pääsee ilmaisella bussikuljetuksella messuun Siuron, Tottijärven, Suoniemen ja Pinsiön kirkkoihin.

Nokian seurakunta järjestää kesällä 2022 bussikuljetuksia kyläkirkkojen messuihin. Ilmaiset kuljetukset lähtevät Kahvila­–puoti Kulmakiven edestä, Härkitie 12 B.

"Nokian kirkossa on kesällä luonnollisesti paljon konfirmaatiomessuja. Niihin voi jokainen toki osallistua, mutta jos haluaa toisenlaisen kirkkokokemuksen tai ihan vaikka tutustua kyläkirkkoihimme, voi lähteä bussin kyytiin", kertoo seurakunnan johtava kappalainen Timo Uotila.

Ensimmäisenä bussilla pääsee Siuron kirkkoon sunnuntaina 19.6. Lähtö klo 9.30 ja paluu kirkkokahvien jälkeen.

Kesän muut bussikuljetukset:

• Su 10.7. iltamessuun Tottijärven kirkkoon, lähtö klo 17.30, paluu kirkkokahvien jälkeen.
  • Su 7.8. Suoniemen kirkkoon, lähtö klo 9.15, paluu kirkkokahvien jälkeen.
  • Su 14.8. Pinsiön kirkkoon, lähtö klo 11.30, paluu kirkkokahvien jälkeen.

2022-06-13 10:13:45.0