Hyvän tekemisen joulu Nokian seurakunnassa

Olva_uutinen.jpg

Elokuvaohjaaja Ida-Maria Olva tarhaa mehiläisiä Linnavuoren kumpuilevassa maisemassa.

Nokian seurakunnassa keskitytään adventin ja joulun aikaan hyvän tekemisen esillä pitämiseen niin puheissa kuin teoissa. Nostamme tapahtumissa ja julkaisuissa esille hyvän tekijöitä, hyvän tekemisen mahdollisuuksia ja hyvää tekeviä ajatuksia. Julkaisuissamme on näkyvillä Hyvän tekemisen joulu -logo muistuttamassa, että maailmassa on edelleen paljon hyvääkin.

"Saamme tänä aikana lukea niin paljon huonoja uutisia maailman tilanteesta, että hyvä uhkaa jäädä sen varjoon. Siksi haluamme joulun aikana erityisesti korostaa hyvän olemassa oloa", kertoo vt. kirkkoherra Mikko Sulander.

Ensimmäisen adventin alla to 24.11. ilmestyvässä Valo-lehdessä aihe on esillä jokaisessa jutussa. Lehdessä tutustutaan muun muassa ekologista hyvää tekevään mehiläistarhuriin, Ida-Maria Olvaan.

Valo jaetaan Nokian Uutisten välissä nokialaisiin talouksiin, joissa ei ole mainoskieltoa. Sen voi lukea sähköisesti Nokian seurakunnan verkkosivustolta.

Thu Nov 10 12:30:00 EET 2022