Kummi, ota koppi! – Tuo kummilapsesi koripallo-otteluun

kummipeli_uutinen.png

Pelaaja Antti Ahonen.

Nokian seurakunta toimii otteluisäntänä pe 17.3.2023 pelattavassa BC Nokia – Laba -ottelussa Nokian palloiluhallissa, Kankaantaankatu 4. Ottelu on kummipeli, johon kummilapsi tai -lapset pääsevät mukaan kumminsa lipulla.

Toimikaa näin: Menkää ajoissa ennen ottelua palloiluhallin lipputiskille ja ilmoittakaa, että olette mukana seurakunnan kummipelissä. Kummi maksaa normaalihintaisen lipun ja kummilapsi tai -lapset pääsevät otteluun samalla lipulla.

Ennen peliä on mahdollisuus ottaa fanikuvia pelaaja Antti Ahosen kanssa palloiluhallin aulassa. Antti on paikalla kuvauksia varten klo 17.45–18.15.

Kuvauspaikan vieressä on arvontapiste. Osallistumalla arvontaan voi voittaa kahden lipun paketin BC Nokian kotipeliin. Palkintoina on kolme lippupakettia. Arvonta suoritetaan heti pelin jälkeen.

”Monella meistä on kummilapsia tai kummeja. Mielessä käy usein, että mitähän sitä kummilapsen kanssa voisi tehdä. Seurakunta haluaa tukea näitä arvokkaita suhteita ja järjestää yhteistä tekemistä. Tarkoitus on, että seurakunnalla olisi vuosittain tarjota muutamia mahdollisuuksia yhteiseen tekemiseen”, sanoo vt. kirkkoherra Mikko Sulander.

”Vähävaraisten perheiden on mahdollista saada vapaalippuja tähän otteluun diakoniatyön kautta.”

Lisätietoja lippujen hinnoista.

Marjut Kuusijoensuu-Prusi