Nokian seurakunnassa valmistaudutaan juhlallisuuksiin

Ville Järvinen.

Nokian seurakunnan kirkkovaltuusto valitsi laskiaistiistaina 21.2.2023 uudeksi kirkkoherraksi Ville Järvisen. Järvinen aloitti työnsä vappuna 1.5.2023, ja tulevana helluntaina 28.5.2023 hänet asetetaan kirkkoherran virkaan.

Virkaan asettamisen toimittaa piispa Matti Repo avustajineen Nokian kirkon messussa klo 10 alkaen. Messu on tavallista messua juhlavampi tilaisuus. Musiikista vastaavat kanttorit Eija Virtanen ja Minna Viinikainen sekä Lauluyhtye Lumo. Messuun ja sen jälkeisille kirkkokahveille kutsutaan osallistumaan kaikkia nokialaisia. Kirkkoherra Ville Järvinen kertoo haluavansa tavata ihmisiä ja jutella heidän kanssaan.

"Haluan rakentaa seurakuntaa yhdessä nokialaisten kanssa – yhdessä voimme tehdä merkittäviä asioita. Olisikin hienoa kohdata juuri sinut, joko helluntaina tai myöhemmin. Tervetuloa mukaan juhlaan!"

Messun ja kirkkokahvien jälkeen uusi kirkkoherra seurueineen siirtyy Tehdassaareen viettämään kutsuvierastilaisuutta. Arkinen työ jatkuu heti maanantaina.

2023-05-17 08:00:00.0