Kulku seurakunnan tiloihin Valkamankadun alueella on muuttunut

Seurakunnan tiloihin ohjaavat kyltit.

Vanhan liittymän kyltit uudessa paikassa.

Pirkkalaistiellä tehdyn tietyön vuoksi kulku Nokian seurakunnan toimistotaloon, Nokian hautausmaalle, hautausmaan toimistolle ja Maatialan pappilan alueelle on muuttunut. Vanha liittymä, joka ohjasi suoraan päättyen Maatialan pappilaan, on poistettu.

Kulku edellä mainittuihin tiloihin on nyt Valkamankadun liittymästä. Valkamankatua ajettaessa tulee ohittaa Hautausmaan kukkakaupan parkkialue ja kukkakauppa. Vasta kukkakaupan jälkeen voi kääntyä vasemmalle hautausmaan parkkialueelle ja toimistotalolle tai jatkaa siitä eteenpäin Maatialan pappilan alueen rakennuksille. Kukkakaupan pihan kautta oikaisu ei ole sallittua.

Kyltitys alueella on vielä kesken, siksi alueella liikkuvia pyydetään olemaan tarkkoja ja noudattamaan tätä ohjetta sekä turvallisuussyistä että kukkakaupassa asioinnin sujuvuuden kannalta.

Pirkkalaistien ja Valkamankadun risteys.

Hautausmaan kukkakaupan parkkialue.

Kääntyminen hautausmaan parkkialueelle.

Ajo hautausmaan toimistolle ja Maatialan pappilaan.

2023-10-04 15:23:00.0