Dein perustaja Kirsi Rostamo virsivieraana Nokian kirkossa

Kirsi Rostamo.

Radio Deistä on kasvanut kanavan 25-vuotisen taipaleen aikana tutkitusti Suomen tunnetuin valtakunnallinen kristillinen media.

Miten on mahdollista, että nuori nainen rohkaistui 25 vuotta sitten perustamaan aivan yksin kokonaisen radiokanavan? Ja kuinka on tultu hetkeen, jolloin kanavalla on hallussaan Suomessa jopa 25 taajuutta?

Kuuntelijoita Deillä on maamme runsaassa radiokentässä viikoittain jopa 140 000. Kanavan palveluksessa on iso joukko alan ammattilaisia? Dein modernit studiot ja uudet toimitilat sijaitsevat Helsingin Mannerheimintiellä.

Nokialla vastauksia Radio Dein syntyyn, elämään, olevaisuuteen ja tulevaisuuteen kuullaan sunnuntaina 24.3. klo 16 Nokian kirkossa Minun lempivirteni -tilaisuudessa. Vieraana on silloin Kirsi Rostamo, Radio Dein perustaja ja päätoimittaja.

Laulajavieraana kirkossa on Kirsin puoliso, kanavan tekninenjohtaja ja muusikko Oskar Vilkevuori. Haastattelijana toimii virsisarjan toimittaja Ulla Aurio. Kanttoreina ovat Maarit Kujanpää ja Helga Anttikoski. Kirsin lempivirret veisataan yhdessä. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Helga Anttikoski
Helga Anttikoski