Mikko tuo kirkkoon Suojelusenkelin

Mikko Alatalo.

Musiikkineuvos Mikko Alatalo. Kuva: Harri Hinkka.

Ensi sunnuntaina 28.4. Nokian kirkossa klo 16 lauletaan yli 700 sanoituksen ja sävellyksen tekijän, musiikkineuvos Mikko Alatalon valitsemia lempivirsiä.

Kirkossa kuullaan yhdessä veisattavien virsien lisäksi myös Mikon itsensä laulamana muutamia hänen kappaleitaan, muun muassa Suojelusenkeli ja Jumalan juoksupoika.

Kevään viimeinen Minun lempivirteni -tilaisuus saa siis vieraakseen miehen, joka on palkittu muun muassa Iskelmä-Finlandialla. Hän on toiminut useita kausia kansanedustajana ja työskennellyt aikanaan myös toimittajana.

Mikko Alatalo on tarjonnut musiikillaan kuulijoilleen mahdollisuuden kokea kaikki inhimilliset tuntemusten kirjot; ilot, surut, itkut, naurut ja liikutukset.

Ensi sunnuntain Minun lempivirteni -tilaisuuden juontaa tuttuun tapaan toimittaja Ulla Aurio. Kanttorina toimii Helga Anttikoski.

Helga Anttikoski
Helga Anttikoski