Leiri- ja kurssikeskuksen nimi on muuttunut – Urhattu on nyt Toimintakeskus Urhattu

Urhatun ranta talviaamuna.

Toimintakeskus Urhatun ranta talvipuvussa.

Toimintakeskus Urhattu – Ajanmukaiset toimitilat luonnon rauhassa

Nokian seurakunnan Leiri- ja kurssikeskus Urhatun nimi on muuttunut. Uusi nimi on Toimintakeskus Urhattu. Uusi nimi on nykyaikaisempi ja vastaa selkeämmin Urhatun käyttötarkoitusta. Urhatussa on sekä seurakunnan omaa toimintaa että sitä vuokrataan erilaisiin toimintoihin myös seurakunnan ulkopuolisille toimijoille.

Toimintakeskus on nykyaikaisempi nimi tilalle, jossa järjestetään monipuolisesti mitä erilaisempia tilaisuuksia ja toimintaa. Ei ole vain leirejä tai kursseja vaan Urhatussa toimii esimerkiksi kerhoja, siellä voi järjestää kastejuhlan, Urhattu soveltuu mitä parhaiten tykypäivän viettoon tai sieltä voi tilata vain ruokailun. Urhatun ympärillä on upea luonto, rantamaisemat vertaansa vailla. Siellä voi harrastaa monenlaista aktiviteettia. Vain mielikuvitus on rajana.

Nimenmuutos tuli ajankohtaiseksi kiinteistöstrategian valmistelun aikana.

2020-10-19 14:09:42.0