Yhteisiä joulutapahtumia verkossa

Kauneimmat joululaulut

Koko Suomen Kauneimmat Joululaulut -tapahtuma järjestetään 13.12. kello 18 Suomen Lähetysseuran YouTube-kanavalla ja Facebook-sivuilla. Tapahtuma on katsottavissa 6.1.2021 asti. Laulujen sanat tulevat näkyviin ruutuun, jotta katsojien on helppo laulaa mukana kotioloissa.

Nokian seurakunnan Facebookin joulukalenterissa lauletaan Kauneimpia Joululauluja. Joka päivä eri esittäjät laulavat ja kutsuvat mukaan laulamaan.

Radiossa ja televisiossa hartauksia ja jumalanpalveluksia

Radio/Yle Radio 1

• Jouluaattona 24.12. klo 15 lähetetään aattohartaus Helsingin Vuosaaren kirkosta ja klo 18 Jouluaaton ehtoopalvelus.
  • Joulupäivänä 25.12. klo 7 Jouluaamun jumalanpalvelus tulee Mikkelin tuomiokirkosta. Saarnaajana on Mikkelin hiippakunnan piispa Seppo Häkkinen ja liturgina vt. kirkkoherra Hilveliisa Ukkonen.
  • Tapaninpäivänä 26.12. lähetetään jumalanpalvelus Savonlinnan tuomiokirkosta. Saarnaajana rovasti Toivo Loikkanen ja liturgina kappalainen Leena Paintola.

Jouluradio soi loppiaiseen saakka

Jouluradio tuo uskon, toivon ja rakkauden koronasyksyn jouluun. Jouluradion pääkanava on sekoitus perinteisiä joululauluja, yllättäviä tulkintoja sekä ihan uutta joulumusiikkia. Sen rinnalla soi verkossa yhdeksän muuta monimuotoista joulukanavaa. Kaikkia kanavia voi kuunnella osoitteessa www.jouluradio.fi. Jouluradio kuuluu myös kaapeliverkossa ja Elisa Viihteen kautta.

Televisio/Yle Tv 1

• Jouluaamun 25.12. jumalanpalvelus tulee Askolan kirkosta. Jumalanpalveluksessa saarnaa Antti Kupiainen.
  • Tapaninpäivänä 26.12.lähetetään toisen joulupäivän liturgia Tampereen ortodoksisessa kirkossa. Palveluksen toimittaa isä Aleksej Sjöberg.

2020-12-04 15:32:00.0