Loppukäyttäjäkysely – vastaa ja vaikuta!

Kyselypainike.

Kuva kyselypainikkeesta.

Nokian seurakunnan verkkosivustolla on auennut loppukäyttäjäkysely. Kysely on avoin kaikille sivuston käyttäjille. Sivun reunassa on painike, josta painamalla pääsee vastaamaan.

Kysely on avoinna kaikkien Lukkari-järjestelmää käyttävien seurakuntien sivustoissa. Sen tarkoitus on kerätä tietoa sekä yleisesti että paikallisesti.

Lukkari-sivustot on kehitetty loppukäyttäjänäkökulmasta. Tietyt toiminnot ovat jokaisella seurakunnalla samat. Paikallisesti luodaan sisältöä tapahtumista ja visuaalista ilmettä.

Kyselyyn vastaaminen on tärkeää sivuston kehittämisen kannalta. Kukin seurakunta saa yksilöidyt vastaukset, mikäli kyselyyn vastataan yli 5 kertaa. Vastaukset saadaan elokuun aikana.

Kyselyyn osallistuneet voivat osallistua äänikirjapalvelu Bookbeatin lahjakortin arvontaan. Kyselyyn vastaaminen kestää noin 5 minuuttia.

2021-05-11 12:56:35.0