Viikonloppuna veisataan Suvivirttä

Suvivirsi kuuluu olennaisesti suomalaiseen kesän aloitukseen. Vielä tänä vuonnakaan emme voi kokoontua yhdessä juhliin laulamaan Suvivirttä, mutta silti jokainen voi omalla äänellään kiittää alkavasta kesästä.

Tule mukaan veisaamaan Suvivirttä

Suvivirren sunnuntaita vietetään ympäri maan 30.5.2021, jolloin Suvivirsi kaikuu jumalanpalveluksissa. Nokian seurakunta järjestää la 29.5.2021 Lauletaan yhdessä Suvivirsi -tilaisuuden ehtookellojen jälkeen klo 18 Nokian kirkon pihassa.

Verkossakin lauletaan suvivirttä

Gospel Covertajilta ilmestyy perjantaina 28.5.2021 Suvivirrestä uusi musiikkivideo, joka on nähtävissä tuolloin esimerkiksi Kirkko Suomessa YouTube-kanavalla.

Lauletaan koko Suomi Suvivirsi pihoillamme ja parvekkeilla

Haastamme kaikki osallistumaan Lauletaan koko Suomi suvivirsi pihoillamme ja parvekkeilla -somekampanjaan. Ota kuva ja kerro, missä on Suomen komein paikka veisata Suvivirttä. Jaa kuva tai video, jossa Suvivirttä veisaat, Instagramiin #suomenkomeinsuvivirsi #suvenkomeinsuvivirsi #finlandsfinasteblomstertid, ja vaikkapa Nokia mukaan esim. #nokiankomeinsuvivirsi.

2021-05-24 13:18:00.0