Suomen suvi ja hengelliset kesäjuhlat – Tänä kesänä osallistuminen on helppoa

Hengelliset kesäpäivät ovat osa suomalaisten kesän viettoa. Tänä kesänä voi osallistua vaikka kaikille kesäpäiville verkkoyhteyksien kautta. Lisätietoa tapahtumista linkkien kautta järjestäjien sivuilta.

Lähetyksen kesäpäivät 11.–12.6. ”Jeesus kuulee meidän äänemme” verkkoalustalla ja Suomenlinnassa.

Kansan Raamattuseuran Sanan Suvipäivät Online 18.–20.6.
Juhlat striimataan kokonaisuudessaan Tampereen Aleksanterin kirkosta Kansan Raamattuseuran Facebook-sivun ja Youtuben KRStube -kanavan kautta.

Herättäjäjuhlat ”Siipeis suojaan” 2.–4.7. virtuaalisesti Kauhavalta.

Kansanlähetyspäivät ”Evankeliumi kaikille” 2.-4.7. Ohjelmaan osallistutaan pääosin Kansanlähetyksen YouTube-kanavan kautta

Sleyn valtakunnallinen Evankeliumijuhla "Kaikki on hyvin" 2.–4.7. Turussa, radiossa ja verkossa.

Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen Suviseurat 2.–5.7. Radio- ja verkkoseurojen lähetyspaikkana toimii Reisjärven kristillinen opisto.

Heinäveden Kirkastusjuhlat 24.–25.7. Juhlien koko ohjelman voit seurata Kansan Raamattuseuran Facebook-sivulta tai Youtubesta KRStube-kanavalta.

Hengen uudistuksen kesätapahtuma, KesäSpirit 30.7.–1.8. Lempäälän Ideaparkissa sekä verkossa.

Sanansaattajien Medialähetyspäivät ”Ollahan Herran hallus” 28.–29.8. virtuaalisesti Seinäjoelta.

2021-05-28 09:06:34.0