Majataloillat

Majataloilta Nokian kirkossa su 28.1.2024 klo 18. Vieraana laulaja-lauluntekijä Peter Joukainen.

Rennossa ja tunnelmallisessa Majatalo-illassa on tarjolla sanaa, musiikkia, rukousta ja pientä iltapalaa.

Tilaisuuden juontaa Tarja Luukko. Musiikista vastaa Gospelkuoro Sarastus ja Majatalo Houseband.

Tule vapaaehtoiseksi

Haluaisitko olla mukana rakentamassa tulevia Majataloiltoja? Ota yhteyttä pastori Sanna Vuorelaan tai kanttori Minna Viinikaiseen.

Majataloiltojen alkua Nokialla

Ovi on auki kaikille -majataloiltaa vietettiin ensimmäisen kerran sunnuntaina 21.1.2018 Nokian kirkossa. Nokian seurakunnan ensimmäisessä Majataloillassa oli vieraana sabluunan "isä", muusikko, Pekka Simojoki. Musiikista vastasivat myös Majatalo Houseband ja Gospelkuoro Sarastus. Illan juonsi toimittaja Ulla Aurio. Vapaaehtoistehtävissä toimivat monet auttavat kädet: muusikkoina, tarjoilussa, rukouspalvelussa, viestinnässä, tekniikassa ja niin edelleen.

Majataloilta Nokian kirkossa.